30.7.11

Lördag och fullt ös!

Sitter på jobbet som jag brukar när jag bloggar :) hehee

Jobbar till 22 så de är ca 6 timmar kvar av denna dagen :) allt är gjort men jag ska gå över det en gång till sen efter att jag har ätit :) Min syster har varit så söt som underhållt mig några timmar :) TACK!

Chefen ringde innan och sa att han skulle komma förbi en runda sen vid åtta halv nio :)
Alla bara kommer ner till mig på jobbet idag :) MYSIGT!
Min älskling ska komma ner med mat sen med :) Jag gillar att bli bortskämd med sällskap :)

Hoppas att det blir mycket kunder idag :) men de tror jag med detta vädret :) Och då känns det så mycket bättre att veta att jag har gjort allting jag ska göra och att jag har fyllt på så mycket jag kan :) UNDERBART!

Nu ska jag bara ladda mentalt :) Och sopa upp godis :)

Puss&Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar