3.8.11

Tappade koncentrationen helt!

Idag är det inte min dag alls!
Missade totalt att jag skulle jobba dag, trodde att jag skulle börja vid 15.45 men icke! Skulle börjat vid öppning! KLANT!
Sen kom jag överrens med chefen om att jag skulle börja vid 15.15 istället, tro fan att man ska komma försent med! Så va de den braiga början på dagen åt helvete! Sen fick jag reda på en sak som jag inte alls var berädd på :/ Inte kul någonstans när det har varit en sån skit början på dagen... Men men! de är bara att ta tag i livet!

Nu SKA jag ta körkort! Ska åka in till dahls nästa veckan och typ skriva in mig för nu har jag typ 4 heldagar framför mig att njuta av här på jobbet :) KUL!!!

Slutar om en och en halv timme i alla fall och då ska jag hem och kanske att jag orkar kolla på ett avsnitt innan jag somnar! Annars ska jag gosa ner mig i älsklingens famn, vilket slår det förska förslaget med stormsteg egentligen men han kanske vill sova och då får de bli ett avsnitt charmed :)

Känner att jag inte kommer kunna somna bara efter denna dagen! USCH!!

Hoppas inte att det är någon annan som har haft en sån helvetes dag som jag!

Puss&Kram!

1 kommentar:

  1. Usch du... Det låter som en mindre spännande dag =P. Vad är det du har fått reda på som du inte var beredd på?

    Kram

    SvaraRadera