28.7.11

Torsdag

Skit också!!!
Sitter på jobbet och äter Chips!!!! FYYYYY mig!!!

Ska i och för sif springa när jag kommer hem hade jag tänkt mig och kanske ge mig in i min död, och träna med min träningsnarkoman till pojkvän.. Får se om jag vågar och om jag nu gör de så får vi se om jag överlever :)

Slutar om två timmar :) Har med mig en bra film hem också som jag tänkte avsluta kvällen med efter träningen..

För alla som har svårt att komma igång med träningen:
  • Skaffa en träningsnarkoman till pojkvän ( Inte nödvändigt, men de är en boost så de smäller om de)
  • Skaffa en Crosstrainer
  • Träna framför en bra serie eller film :)
Jag har ju då turen att ha tillgång till alla tre punkterna :) Så jag har verkligen kommit igång :)

Men nu ska jag göra så att tiden går lite fortare och hitta på någonting :)

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar