13.5.12

Slappdag och pirater

Mycket har hänt sedan jag skrev sist :) ojojoj!

Tog körkort i Oktober :) Sjukt va skönt det var!
Flyttat till Huskvarna med min pojkvän som nu pluggar till civilekonom! snart klar med första av fyra år.
Jag jobbar på Mc Donalds på A6, men annars ser det ut ungefär som det gjorde för ett halvår sen.

Jag kollar på Filmer och serier när jag inte har någonting bättre för mig! Träffar inte min lilla lurvbolls älskling lika mycket eftersom att jag har flyttat. Men när vi väl ses så gosar vi ikapp det vi har missat :)

Just nu har jag Pirates of the Carribbean maraton :) Jobbar imorgon kväll så jag ska nog hinna med alla innan dess :)
Började igår med den första, kollade precis klart på den andra och nu ska jag ut och gå, fixa fram någonting att äta och slänga igång den tredje. Älskar Johnny Depp! Han är världens bästa skådespelare enligt mig!
Allt han gör är i världsklass! Han borde få pris för alla sina roller, det är inte likt någonting annat jag någonsin har sett.

Nu ska jag gå ut och få lite syre i systemet.

Puss&Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar