14.5.12

Rosa Iphone och Jobb

Idag fick jag hem en grej som jag beställde för flera veckor sedan via ebay! Underbart!!! Vad jag har längtat!

Jag beställde en ny baksida till min Iphone! En Rosa, den är så fin!! Åh va jag är glaad!!
Det var super enkelt att byta den med :) Då man fick med en liten skruvmejsel med paketet.

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning inför jobbet, jobbar 17-21 idag, bussen går vid 16.23 precis utanför min dörr och det ska bli så skönt att komma igång lite igen.
Jobbar i kväll sen är jag ledig tills på torsdag och jobbar alla dagar tills på måndag :) ledig två dagar och sen samma sak igen. Det är rätt skönt, fast helgen kommer ju lite fel när man är ledig tisdagar och onsdagar, det är ju ingen annan som är ledig då :/

Pojkvännen pluggar som en galning alla dagar och kommer i princip hem för att äta och sova bara och sen iväg tidigt nästa morgon igen. Saknar honom lite måste jag säga :/ Det är ganska tråkigt att vara helt själv i en lägenhet flera dagar i sträck :(

Det jag gör är att har film maraton och dricker en massa vatten och äter en massa onyttigt.. Inte för att jag klagar ;)

Jag är sjukt sugen på att måla mina naglar med någon glad och härligt somrig färg men jag får inte ha det på jobbet av hälsoskäl, så jag låter bli :)

Nu ska jag ta tag i lite saker som måste göras innan jag ska till jobbet!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar